Tuesday 6 February 2018

Contoh Surat Tidak Dapat Hadir Ke Sekolah




Contoh Surat Tidak Dapat Hadir Ke Sekolah
Seman bin Jamil,
Lot xxxxxx, Kg Pulau Kerengga,
21600 Marang,
Terengganu


En. Abdul Wahab  bin Ali                                                                                         5 Mac 2017
Guru Kelas 1 Mawar,
SMK Seri Cempedak,
21600 Marang,
Terengganu

Encik,
Tidak Dapat Hadir Ke Sekolah

            Merujuk kepada perkara diatas, saya bapa kepada Ali bin Seman memaklumkan bahawa anak saya tidak dapat hadir ke Sekolah selama dua hari iaitu 6 Mac 2017 hingga 7 Mac 2017 kerana anak saya tidak berapa sihat.
2. Anak saya akan hadir semula ke Sekolah apabila anak saya telah sihat.  Diharap pihak cikgu dapat memberikan kerjasama dan perhatian yang sewajarnya.
Sekian, Terima Kasih
Yang Benar

………………………………………..
(SEMAN BIN JAMIL)
Bapa kepada pelajar,
Kelas 1 Serating 1


No comments:

Post a Comment